Медичне страхування - Risk&Life Consulting

ДМС - цивілізований підхід в побудові ефективної системи мотивації персоналу, один з методів закріплення за компанією найбільш цінних працівників. Робота в компаніях, що мають в програмах мотивації ДМС, є більш престижною і привабливою;

Медичне страхування


Одне з важливих завдань сучасного HR менеджера – формування політики пільг і компенсацій компанії. Іноді ця політика передбачає багатоступеневу складну систему, наповнену різними пільгами для різних груп співробітників. Іноді все обмежується декількома найпоширенішими послугами, такими як медстрахування, корпоративні обіди, абонементи в спортзал і т.п. Все залежить від поставлених завдань і можливостей бюджету.

Ми не претендуємо на знавців всієї роботи HR-а, але хотіли б торкнутися тієї частини, в якій вважаємо себе професіоналами: страхування персоналу.

Ми бачимо на ринку 2 підходи до системи страхування персоналу:

1) Забезпечення медстраховкою, орієнтуючись на стандарти ринку

2) Медстраховка, як частина системи мотивації, тобто створення системи, яка буде ще одним стримуючим фактором від звільнення співробітника.

Що стосується першого підходу, він має місце бути на тих ринках, на яких корпоративні пільги розвинені достатньою мірою і відсутність медстраховки в соцпакеті сприймається як щось неможливе. Візьмемо наприклад ринок IТ послуг. Корпоративним стандартом є не тільки медстраховка, а й включення в неї різних спортивних і оздоровчих послуг. Будь-який інший варіант буде сприйматися потенційним кандидатом як «мінус» у порівнянні з конкурентами. Природно, для створення привабливості роботодавця, HR менеджеру необхідно слідувати трендам ринку.

Одним з «мінусів» такого підходу є одноманітність страхових продуктів і, як наслідок, зниження мотиваційного фактора. Для створення ефекту мотивації Ваша система повинна бути краще, ніж у конкурентів – лише тоді медстраховка зможе стати стримуючим фактором від звільнення співробітника. Інакше, вона буде «як у всіх», і співробітник, звільняючись до конкурента, не відчуватиме якихось особливих втрат.

«Так що ж робити?» – запитаєте Ви.

Наша рекомендація – перехід до другого підходу. Все дуже просто: зробіть вашу страховку іншою, що відрізняється від конкурентів! Наповніть її іншими послугами, іншим змістом, зробіть іншу концепцію. «Пограти» з опціями, додайте інші види страхування, подивіться в сторону «лайфових» продуктів.

Це не так складно, як вам здається. І, до речі кажучи, не обов’язково це вимагатиме збільшення Вашого страхового бюджету. Творіть! І запрошуйте нас для такої творчої роботи: з нашим досвідом, і з вашими знаннями власної компанії ми зможемо створити щось дійсно унікальне, саме те, що буде притаманне тільки для Вашої компанії і ще більше зміцнить Вашу систему мотивації. У нас є достатньо прецедентів створення подібних програм, які в подальшому стали ринковим стандартом. Ми по праву пишаємося тим, що були причетні до їх створення.